Julklapps tips till mina inackorderade

I

inventor

Behöver hjälp med julklappstips till mina inackorderingar.
Brukar köpa julklappar runt 250:- till dem. Kommer inte på
något vettig alls i år och är sen som vanligt.:bump:

Sv: Julklapps tips till mina inackorderade

Pälsglas går alltid åt :angel:, hovkratsar med -.- ! Så några hovkratsar och varsen flaska pälsglans kanske :) ?

Mvh
Emma

Oj, generöst! :o

Ett schabrak med deras namn på ena sidan och stallets namn på andra, kanske?
Fast det är kanske svårt att hinna på det klart till jul...

pannlampa om dom rider när det är mörkt???

Oj, generöst! :o

Ett schabrak med deras namn på ena sidan och stallets namn på andra, kanske?
Fast det är kanske svårt att hinna på det klart till jul...

Ska dom dela på ett?

*kl*

Mamma brukar köpa knäckebröd och slå in till alla hästar..
(20 inackorderade)

vi får oxå julklappar. Sjöhaghen jacka med stall namnet på ryggen o namnet på bröstet, härlig väst med stallbrodyr, grimma med brodyr på nosen. Ska bli spännande att se vad vi får år, har julbord i stallet på söndag :)

Per person? Oj... :o Det var generöst. Fast du kanske inte har så jättemånga inackorderingar iof. :D

Jag hade uppskattat pannlampa grymt mycket, benreflexer är också sånt som går åt hela tiden. Schabrak är tråkigt att köpa själv men jättekul att få.

Kanske är det ngt som nån av dem saknar?

Vi hade brist på longerlinor ett bra tag. Tråkigt o köpa själv. Även tömmar till tömkörningsgjorden saknade vi - vet dock inte vad det kan kosta.. Precis som tyglar. Smörjgrejer. Kanske ett par nya tyglar.. :D Haha.. Nä nu börjar det bli tråkigt..

Böcker är alltid jättebra.
Roligt skulle det ju vara om man kunde hitta något lite annorlunda, roligt. Som glittriga lindor/grimma eller liknande. Det hade jag gillat. Då känns det som att man ansträngt sig för att hitta något speciellt. :)

Förra året köpte jag grimmor med text på till mina inackorderingar, förvisso var de bara två vid den tidpunkten så det var ju lätt fixat!

Vad säg om lite häst & människogodis bara? Enkelt och smidigt men ändå uppskattat.

Per person?! Åh så trevligt isåfall! Kanske en gratis kurs eller ett schabrak? På ett tidigare stall fick vi inackorderingar julklappar av stallägarna i prislappen ficklampa. Mycket uppskattat! Där jag står nu så går vi i stallet ihop till julklapp åt stallägarna (också uppskattat å deras sida!;)).

Åh va trevligt:bump:

Vad blev det nu då? Julafton har passerat så nu är jag nyfiken...

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Flixon
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat