Araminta
Trådstartare
Jag har två småttingar till sladdsyskon och sliter mitt hår över vad i hela friden jag ska hitta på för julklappar till dem. De har redan ett helt rum fyllt av leksaker och en massa släktingar som kommer att fylla på högarna ännu mer. Hade jag bott närmare hade jag tagit med dem ut på bio eller liknande men nu är det 60 mil emellan och jag kommer bara träffa dem en eller två dagar i jul. "Tyvärr" är de inte speciellt förtjusta i godis.. ätbart är annars min strategi till samtliga vuxna.
Hur tänker ni andra? Vad ger ni för klappar till barn som redan har "allt"? Barnen i fråga fyller fem respektive två under 2017s första månader. Jag älskar dem och lägger rätt stor press på mig själv att "hitta rätt". Samtidigt är jag fattig student och får lätt panik av blotta tanken på kaoset som redan råder där hemma. Det går inte ihop
Hur tänker ni andra? Vad ger ni för klappar till barn som redan har "allt"? Barnen i fråga fyller fem respektive två under 2017s första månader. Jag älskar dem och lägger rätt stor press på mig själv att "hitta rätt". Samtidigt är jag fattig student och får lätt panik av blotta tanken på kaoset som redan råder där hemma. Det går inte ihop