Julklapp till häst

FörvirradKille

Trådstartare
Mitt första inlägg här, kan inte så mycket om hästar men lär mig efterhand då tjejen har tre. En 10åring en 1 åriging och ett föl som är ett halvår. Jag söker tips på bra julklappar att ge hästarna. Någon som kan hjälpa mig så jag får glada hästar och tjej på julafton? :D

Underbart, godis är alltid uppskattat hos hästarna men om du vill ge något materiellt är grimmor ett exempel på förbrukningsartikel som alltid behövs. Inte så dyrt heller 😃

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
806
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 255
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka