Julklapp från Turbos riktiga matte

Glimfeather

Trådstartare
Igår var en kompis och hennes 9-åriga dotter här och rastade hundarna på kvällen när jag inte var hemma. När jag kom hem så låg här ett litet paket till Turbo från "hans riktiga matte". Ja, hon tror att Turbo egentligen är hennes :p Hon är jätteduktig med honom och de är så söta ihop :love:

Hon hade valt presenten själv och var sååå nöjd att det passade :) Det är i guld ;)
31948606.jpg

31948607.jpg

Jag är inte så mycket för julklappar, men det är ju alltid kul när hundarna får något! Har era fått några tidiga presenter än?

Sv: Julklapp från Turbos riktiga matte

Naw!! snygging!
blir han väl snart högfärdig va?! ;)

Såååå tjusigt så ,k kanske han kan försöka impa på Jaffa så hon börjar gillar honom lite mer?!;)

KL

Min ds har fått en tidig julklapp. En jultome-jacka i fleece med luva och allt. Köpt på mässan igår!

Fint halsband!

Present och present, men jag åkte till slakteriet här, tänkte införskaffa ett märgben till killen vars tänder hänger lite på trekvart och vill gärna tugga lite på oss och allt möjligt..

Men märgbenen var slut, och slaktaren sa att dom här brukar vara populära och hivade upp ett par decimeter färsk grissvans med LITEN bit av tillhörande rumpa:D

Ja, det var populärt, den där svansen gick han runt med och låg sen och gnagde på..

Det hade jag ändå tänkt att göra ;) Blir någon gång i veckan! Han har ju redan skägg och allt så det blri verkligen en riktig liten tomte :D

Så gulligt =)

Min hund har fått julklappar köpta till sig men inte fått de än. Själv har jag fått en för tidig julklapp.

KL.
Våra dogs har sina paket inslagna i tomtesäcken tillsammans med resten ;)

Så tjusigt :)

Vår hund får vänta tills julafton på paket. :) Hon har självklart julstrumpa som vi andra (förmänskliga hund, vem JAG? :angel: ;) ) Det står 'till vovven' på strumpan och den är mkt tjusig. Sen får hon och föräldrarnas hund julklappar på kvällen också.

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 227
M
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår eftermiddag kom jag hem från ett par dagar på tävlingarna i Laholm där jag varit med som hästskötare/sällskap/mentalt stöd (inte...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: mooi
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 234
Senast: cambodia
·
Hundhälsa Åsikter finns alltid. Det finns lika mycket hundägare, som åsikter om vad som är bäst för hunden. Alla tänker vi olika, och samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 794

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka