strawberrysylt
Trådstartare
Tittade ni?
Jag tycker absolut att den känns lovande! Gillar miljön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillade den mycket! Och har absolut inget emot hur dom blandar olika detaljer från olika tidsepoker Stör mig faktiskt inte alls utan tycker bara att det är kul att uppmärksamma vad som skulle varit helt osannolikt på den tiden. Älskade hertiginnan henne vill jag se mer av! Sjukt kul styling och väldigt bra spelad roll.Tittade ni?
Den är inte gjord för att vara så verklighetstrogen som möjligt utan de har sannolikt medvetet ändrat och blandat detaljer, jag tyckte bara att det var kulJag har inte kollat, är orolig att jag skulle störa mig på kläderna.
Jag tycker att den verkar helt ok såhär efter ett avsnitt. Men med tanke på att den är för barn så tycker jag att den var för rörig och svår att komma in i. Och jag förstår att barn kan uppleva den som läskig. Känns som att den kan bli för svår att förstå för yngre barn, hoppas att det blir mer fokus på "äventyr" och inte så många svåra ord som tex tyrann framöver.
Sen måste jag erkänna att jag blev lite besviken på att det inte var någon "matlagning" i luckuppningen... Och att det bara skulle vara fre-sön i år, men förhoppningsvis nåt annat kul dom andra dagarna