Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är Byttans handavtryck, hon var ju utanför kyrkan och satt med handen på fönstret. Men jag tror inte hon såg något (stjärnan var kanske redan borta då, hon är ju inte jättesmart), hon hade aldrig kunnat motstå att byta den kunskapen mot julmust... Om stjärnan redan var borta går ju Ture fri,tex, men det är inte alls säkert att hon kopplar det.
Åh, nu undrar jag om Paul Isman vet om att Hildegun Wagner är Beata von Kophot. Och om han ville stoppa Tures utredning på grund av rädsla för att Ture skulle råka illa ut.
Åh nej! Nu börjar det hända grejor!
Men, varför hjälper Sara Bove och Kriminellen nu bara sådär helt plötsligt...?
Jag tror hon ångrar att hon blev osams med Ture. Fast det är väl att gå långt att hjälpa Kriminellen och Bove, hon gillar ju inte Tures familj. Men det är nog ändå det att hon vill bli sams med Ture. Kanske.
Tror inte hon blivit utsläppt! Väntar med spänning på morgondagens avsnittÄr Stulia kvar i Gropen? I så fall borde hon höra Ture snart.
Hoppas att Stulia och Ture får kontakt med varandra under natten. (Kanske Isman är ute på en kvällstur i tunneln och hör dem då också).Tror inte hon blivit utsläppt! Väntar med spänning på morgondagens avsnitt
Är Stulia kvar i Gropen? I så fall borde hon höra Ture snart.
Hoppas att Stulia och Ture får kontakt med varandra under natten. (Kanske Isman är ute på en kvällstur i tunneln och hör dem då också).
Men det kändes liiite långsökt att Hildegun var en von Kophot, hade väl kunnat bytt till ett namn som var lite lättare att klura ut för oss tittare
Åhå... det har jag inte tänkt på!Och jag är imte alls övertygad om att det stulna i utpressningsbrevet är rosen från sinai utan ngt helt annat. Rosen nämnd ju inte, det stod "ngt värdefullt" så alla tar för givet att det är rosen.
Smart.Och jag är imte alls övertygad om att det stulna i utpressningsbrevet är rosen från sinai utan ngt helt annat. Rosen nämnd ju inte, det stod "ngt värdefullt" så alla tar för givet att det är rosen.
Men, varför hjälper Sara Bove och Kriminellen nu bara sådär helt plötsligt...?
Och jag är imte alls övertygad om att det stulna i utpressningsbrevet är rosen från sinai utan ngt helt annat. Rosen nämnd ju inte, det stod "ngt värdefullt" så alla tar för givet att det är rosen.
Jag funderar på att se om alla avsnitt för att försöka lista ut något. Såg om delar av avsnitt 7 nu. Det går inte att avgöra vem det är som tittar in i kyrkan . Vad menar Hobby med "det är fullbordat?"
Jag tror att Hildegun/Beata är kär i Frank på riktigt, och att det är en minst sagt oväntad komplikation.Samtidigt så ville de nog inte avslöja för tidigt att Hildegun är Beata och att hon nog troligtvis har något med det här att göra Lite spänning måste de få vara! Fast börjar undra om inte hennes intresse för Frank bara är för att hon ska få reda på vad polisen vet