Jag har för mig att Bamses julkalendrar brukade vara 25 dagar ... I alla fall i slutet av 80-talet, efter det kan jag inte uttala mig.Är ju kanske inte jättekonstigt att ett internationellt märke har kalendrar för 25 dagar som alternativ![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har för mig att Bamses julkalendrar brukade vara 25 dagar ... I alla fall i slutet av 80-talet, efter det kan jag inte uttala mig.Är ju kanske inte jättekonstigt att ett internationellt märke har kalendrar för 25 dagar som alternativ![]()
Må så vara. Men det är nytt för dem sen förra året.
Ja alltså när en handlar allt smink + hudvård där är det la inte så konstigt? + Att jag köpt kalendern ett par år nu.Haha, jag gillar att du har sådan koll på märket (jag är inte ironisk). Kommer ihåg det sen väldigt många andra trådar.
TBS kalendrar är superfina.
Jag gissar att det är p.g.a att det är väääldigt många miniprodukter? Inte några direkt "full size" liksom? (vilket jag själv tycker är det sämsta!)Jag blev så himla besviken på förra årets kalender (dyraste) att jag valt att prova Rituals i år, hoppas den är bra!
Jag gissar att det är p.g.a att det är väääldigt många miniprodukter? Inte några direkt "full size" liksom? (vilket jag själv tycker är det sämsta!)
Hade velat haft lite fler "Nyheter" också.
Funderar på Rituals, har väldigt liten erfarenhet av dem, men de produkter jag testat har varit jättefina![]()
Jag gissar att det är p.g.a att det är väääldigt många miniprodukter? Inte några direkt "full size" liksom? (vilket jag själv tycker är det sämsta!)
Hade velat haft lite fler "Nyheter" också.
Funderar på Rituals, har väldigt liten erfarenhet av dem, men de produkter jag testat har varit jättefina![]()
Nja, det var nog en blandning mellan att det var småprodukter samt att jag tyckte det var många som var riktigt tråkiga (nagelfil, scrubhandske, ögonfransböjare, tvättlapp). Och när jag läste innehållet i årets kalendrar så blev jag inte alls sugen(i den ena är det liksom tre läppbalsam och just tbs läppbalsam funkar inte alls för mig)
Jag hade Rituals förra året och även om jag älskar deras produkter så var det inte särskilt prisvärt. Även där var det miniprodukter, skrubbhandske och nagelfil typ.
Typiskt! Hoppas den är bättre iår då![]()
Det finns en innehållsförteckning på hemsidan.