Julkalender för vuxen/tonåring

Jag blev så himla besviken på förra årets kalender (dyraste) att jag valt att prova Rituals i år, hoppas den är bra!
Jag gissar att det är p.g.a att det är väääldigt många miniprodukter? Inte några direkt "full size" liksom? (vilket jag själv tycker är det sämsta!)
Hade velat haft lite fler "Nyheter" också.
Funderar på Rituals, har väldigt liten erfarenhet av dem, men de produkter jag testat har varit jättefina :love:
 
Jag gissar att det är p.g.a att det är väääldigt många miniprodukter? Inte några direkt "full size" liksom? (vilket jag själv tycker är det sämsta!)
Hade velat haft lite fler "Nyheter" också.
Funderar på Rituals, har väldigt liten erfarenhet av dem, men de produkter jag testat har varit jättefina :love:

Nja, det var nog en blandning mellan att det var småprodukter samt att jag tyckte det var många som var riktigt tråkiga (nagelfil, scrubhandske, ögonfransböjare, tvättlapp). Och när jag läste innehållet i årets kalendrar så blev jag inte alls sugen:down: (i den ena är det liksom tre läppbalsam och just tbs läppbalsam funkar inte alls för mig)
 
Våra barn (11 och 14 år) har fått Lindt julkalendrar i år. De hade flera olika alternativ att välja mellan och i olika prisklasser :)
 
Jag gissar att det är p.g.a att det är väääldigt många miniprodukter? Inte några direkt "full size" liksom? (vilket jag själv tycker är det sämsta!)
Hade velat haft lite fler "Nyheter" också.
Funderar på Rituals, har väldigt liten erfarenhet av dem, men de produkter jag testat har varit jättefina :love:

Nja, det var nog en blandning mellan att det var småprodukter samt att jag tyckte det var många som var riktigt tråkiga (nagelfil, scrubhandske, ögonfransböjare, tvättlapp). Och när jag läste innehållet i årets kalendrar så blev jag inte alls sugen:down: (i den ena är det liksom tre läppbalsam och just tbs läppbalsam funkar inte alls för mig)

Jag hade Rituals förra året och även om jag älskar deras produkter så var det inte särskilt prisvärt. Även där var det miniprodukter, skrubbhandske och nagelfil typ.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 093
Senast: QueenLilith
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag behöver bara skriva av mig och förväntar mig inge medhåll eller liknande, kanske tips och råd hur ja ska gå till väga/orka...
Svar
13
· Visningar
1 726
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp