Julaktivitet med jobbet

pepp

Trådstartare
Jobbar som städerska på ett större företag (inhyrd)

Och igår fick jag frågan om jag hade några förslag på vad vi kan göra till jul.
Hon som har hand om det hela kommer tidigarelägga allt så att jag kan vara med också :love:

Tidigare år har vi t.ex varit på spinning och sen julbord, förra året blev det 5 - kamp och därefter julbord.

Hennes förslag var att gå på glödande kol eller nån slags höjdklättring :D
Det ska vara nåt många vill vara med på, gärna nåt inslag av träning/rörelse.
Mitt förslag hade varit att rida islandshäst, men är nog för många allergiker :(

Utbudet här uppe i Luleå är väl inte jättestort heller tyvärr...

Vad brukar ni göra med era jobb?

Hon som har hand om det hela kommer tidigarelägga allt så att jag kan vara med också :love:

Tidigare år har vi t.ex varit på spinning och sen julbord, förra året blev det 5 - kamp och därefter julbord.

Mitt förslag hade varit att rida islandshäst, men är nog för många allergiker :(

Finns det någon inomhus äventyrsbana? I karlskoga finns tex Boda Borg, har för mig att det finns på fler ställen, annars finns många gånger andra inomhusaktiviteter med olika banor! Annars hyra en gympasal och ha olika grenar i, finns ju massa kul att göra liknande hinderbanor/femkamp!

Fyfan hade typ skjutit mig om ngn tvingade mig till lekar eller fysisk aktivitet :cautious::wtf:
Vi brukar boka in oss på ngt fancy ställe, käka trerätters, hälla i oss vin och senare urarta ;)
Tycker att det är ett perfekt upplägg :laugh:

Gokart?

Aventi brukar ha roliga aktiviteter för konferenser/kickoffer med lite rörelse och coaching.

Spa dag innan julbordet.

Skyttesimulator,. I vårt fall så var vi inomhus och gick genom en cowboystad och sköt badguys. Vart riktigt uppskattat.

Vattenträning men efterföljande bastu innan julbordet

Lycka till

Finns det ingen turridningsverksamhet med basjkirhästar i Luleå eller omkring? Då kanske det passar allergikerna också.