JR tråden.

J

Jalapaleno

Kanske är jag helt kass på att leta, men hittar ingen där vi kan pressentera vår Jack Russllar. Så kom igen. Presentera era små från topp till tå. :love:

Min pressentation kommer.

Sv: JR tråden.

Kvandi presenterar..... Actions Charming Caisa -"Bella" :bump:

Bella är en typisk russell, enveten till tusen, har alltid rätt och rätt till ALLT. Hon är av jaktblod, vare sig det är en liten mus hon ser, grannens katt -eller rådjuren i skogen. Hon har fått första pris i viltspår, gjort grytprov sprängare och deltar varje höst i praktisk jakt på rådjur. Hon har det sista nu börjat på att apportera -på russelvis då, -dvs att hämta "ankj-veln" springa upp med den på land -långt från husse -döda den o stoltsera med fångsten. Hon har oxå insett vart ankan förvaras hemma och vaktar numera flitigt gömstället.

För övrigt har Bella väldigt selektiv hörsel, gör allt för att putta ner mig en rang under henne så hon får husse helt för sig själv(men det går jag inte på). Hon älskar att åka fyrhjuling, husses lastbil och hon har t.o.m. fått åka med på mattes häst. Sover alltid under husses täcke, inte under mitt för jag puttar bort henne :D Hon är husses lilla älskling, men inte min, russllar är inte alls min typ av hund.

Kan oxå briljera med att hon i år, för andra året i rad blev klubbmästare i Race u12.5"! En av de snabbaste russllarna i sverige alltså! :banana:

bellapose_orig_SE.jpg

Voila! Sötnosan själv :)

Här är min JRT. Miraco's Isabella. Född 26 juli 2006, ett år idag alltså!! Stora tjejen.

Dessa två är i Värmland i april i år.
normal_Isabellaapril07-10.jpg

normal_Isabellaapril07.jpg

Här är hon 4 veckor gammal. Synd att det där svarta i hennes ansikte försvann.
Isabella1.jpg

http://archive5.pixbox.se/arkivet/synligt_14/10090000-10099999/640x480/10096675.jpg?0

Där hittar ni min! Och hennes avkommor!!!
Foxbolts Emma Karolina- Men heter Maja av alla! Bestämdes innan hon fick namnet.
3 år och några månader. Hade sin första kull förra sommaren. Var på två utställningar som liten men tid är inget jag har med det. Hon är en äkta stallhund istället:)
Leker med allt o alla där... Och alla tycker det är lika kul när hon släpper sakerna och de tycker hon är lydig... - javisst. när hon vill ja..

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
1 743
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
941
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka