Jotunheimen Norge

Modest

Trådstartare
Hej!

Någon som varit och vandrat i Jotunheimen?
Tips på turer? Hytter? Restauranger? Annat att tänka på?

Vi tänkte bila runt litegrann och göra dagsturer framför allt.

Var på Besseggen förra sommaren, det var en fin dagstur, möjligtvis inget för höjdrädda. Väldigt fint, väldigt brant och väldigt mycket folk. Startade tidigt så vi var lite före den stora invasionen. Vi kom dit på kvällen, tältade vid Gjendesheim, tog båten till Gjendebu och gick tillbaka via Memurubu där vi åt våffellunch. Lämnade alltså tältpackningen i Gjendesheim och gick med lätt dagspackning. Jag skulle haft mera solkräm än jag hade!

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
333
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 899
Senast: Sel
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
590
Senast: Fideli
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
679
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?