Johnson - Hingst

Sv: Johnson - Hingst

Han är visad i Danmark och därifrån finns ett exteriört omdöme:
Storrammet, betydelig, velrejst og harmonisk hingst af særdeles god type. Kønt hoved. Velansat, lang, men lidt kraftig hals. Lang, skrå skulder. Lang, velmarkeret manke. God albuefrihed. God overlinie. Langt, hældende kryds. God lårmuskulatur. Forlemmerne passende føre og tørre. Fransk. Flade hove. Baglemmerne passende føre og tørre. Indkneben under has. Flade hove. Bevægelsen god i skridt. Særdeles god i trav og galop. Fløj i holdet af dressurhingste.

webimageloader.ashx


http://varmblod.dk/hingste/liste/hingst/default.aspx?horseid=472
Klicka på den rödmakerade texten under bilden så får du fram mer info. Under hästens bedömelser ser du hans poäng.
 

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 830
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
3 962
Senast: sinpol
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 106
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp