Joggingbälte

peace

Trådstartare
har jag som jag använder dagligen.Är det "billiga" från Limex,men jag har haft det i många år och det är kanon tycker jag,har verkligen varit min räddning när jag fått opererat mina axlar&konvalecenten efter:).Men iaf,nu är det så att jag börjat med geocaching&då är det bra att ha lite grejor med sig,typ penna,batteri&naturligtvis Gps,och då har jag för mig att jag sett ett joggingbälte med typ en liten väska baktill. Men nu får jag ingen träff när jag googlar på det:crazy: Någon som vet OM det fortfarande finns och vart man isf kan få tag på dem?:confused:

Sv: Joggingbälte

Baggen har en modell med väska på som heter Vildmark. Jag har precis googlat ihjäl mig på olika bälten för jag ska tävla i barmarksdrag och mitt enkla bälte uppfyller inte reglerna för tävling.

Tack båda:bow:..Vart in och kolla&de har ju dels ett vildmarksbälte (vill ha:love:)med väska och sen enbart en väska,den kanske t.o.m funkar till mitt Limexbälte:idea:

Åh vad intressant :) Kan du berätta lite om det?
Jag kör mina hundar på barmark med trehjulig "cykel" och det är så kul, den ena hunden låter som en slädhund innan vi kommer iväg, han älskar att dra. Man kanske skulle börja tävla med honom. Han har enorma steg när han travar, alltid i passgång :D

Barmarks SM går i Nybro 22-23 oktober och jag ska tävla i Cani-Cross. Jag har inte hunnit fixa grönt kort så vi får ställa upp i motionsklassen. (hittade tävlingen ganska sent eftersom jag inte sysslar med drag till vardags) Men då jag joggar med min hund i lina regelbundet och hon älskar det kändes det klockrent att ställa upp även om min hund ju inte direkt är en draghund ;)

Cani cross är linlöpning och man springer 2,6 km både lördagen och söndagen och så lägger man ihop tiderna. Det finns cykelklasser med men de har jag inte så bra koll på men jag lär mig säkert mycket mer när jag är där :)

Vad intressant :)
Synd att det ligger så långt bort för mig men jag kan ju kolla om det finns något häruppe. Har sett att det finns springklass där man springer själv men det är inget för mig :D, mina hundar springer så nedrans fort och de är van att dra när de har selen på, jag hinner inte med då.
Sen när snön kommer så vill jag ha en släde men de kostar också en hel del. Just nu har jag en spark med medar så jag kan åka i skoterleder i alla fall, men drömmen är en släde :laugh:

Lycka till på tävlingen :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka