jockeyhjälm?

BigSize

Trådstartare
hej hade tänkt köpa en jockeyhjälm någon som har något tips på en bra hjälm? som även är snygg. får dock inte vara aldelless för dyr. och sen var kan man beställa snygga överdrag? tack för svar :)

Sv: jockeyhjälm?

Hej Josse! Du ska prata med Ann-Louise så fixar hon en hjälm billigt åt dig! :laugh: Det är därifrån Natta och jag har köpt våra... Be att få prova hennes så vet du ungefär vilken storlek du ska ha!

Jag är också på jakt efter en hjälm billigt...och eftersom jag inte känner er två... Ann-Louise vem? :p

Ojsan, Hej sofie då! :angel: Men du känner ju Ann-Louise ännu bättre så prata med henne bara! ;)

Reflection: Såvida du inte bor i Skåne kan hon nog tyvärr inte hjälpa dig... ;)

Jag har en :angel: Christy tror jag den heter..

Över 10 år men helt oanvänd, fattar öht inte varför jag köpte den :confused:

Kanske trodde jag att mitt gamla halvblod skulle springa fortare...:rofl::rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år...
2
Svar
25
· Visningar
3 731
Senast: fio
·
Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
324
Senast: Krålus
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
467
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka