Mirre
Trådstartare
Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något annat. Gärna något som matchar med min pågående utbildning inom retorik och kommunikation, men jag kan lika bra stå i kassan på ica, städa eller vad som helst. Men syftet med trådstarten är att alla som vill ska kunna få tips och råd inom det område man helst vill jobba inom.
Jag vill som sagt helst hitta något inom kommunikation och retorik.
Gärna något som innefattar kommunikation i både text och bild. Jag skriver ju hellre än pratar men det är inga problem att prata.
Går andra terminen på universitetet så det är svårt att hitta något när jag inte är klar än. Har försökt titta på krönikör och på olika tidningar men det är svårt. Är inte journalist eller reporterjobb jag är ute efter. Mer att skriva krönikor eller liknande. Har ni några tips eller idéer vad jag kan söka efter?
Jag vill som sagt helst hitta något inom kommunikation och retorik.
Gärna något som innefattar kommunikation i både text och bild. Jag skriver ju hellre än pratar men det är inga problem att prata.
Går andra terminen på universitetet så det är svårt att hitta något när jag inte är klar än. Har försökt titta på krönikör och på olika tidningar men det är svårt. Är inte journalist eller reporterjobb jag är ute efter. Mer att skriva krönikor eller liknande. Har ni några tips eller idéer vad jag kan söka efter?