Jag har varit på två möten idag som rörde om en del i mitt liv. Nu känner jag att ångesten kryper i mig. Litar inte heller riktigt på min medicin. Har tagit full dos. Jag längtar till att få somna. I morgon är en ny dag.

Kan du lägga dig nu på en gång så att du slipper vara vaken längre?

Hur reagerar dina katter när du har ångest? Verkar dom märka av det? Min hund är dålig på det sättet, om jag är ledsen vill hon helst gå någon annanstans.

Kan du lägga dig nu på en gång så att du slipper vara vaken längre?

Hur reagerar dina katter när du har ångest? Verkar dom märka av det? Min hund är dålig på det sättet, om jag är ledsen vill hon helst gå någon annanstans.
Jag kan gå och lägga mig nu men det är inte sannolikt att jag somnar på en gång. Jag har för vana att ta full dos lugnande vid sju, men sen tar det två timmar innan jag får full effekt. Och ändå händer det att jag inte somnar då.

Katterna bryr sig inte men den lilla är ett plåster till vardags och kommer gärna och gosar när jag ligger i soffan eller sängen.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 337
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: miumiu
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 839
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar