Jobbigt med licensen?

Modest

Trådstartare
Hejsan!

Jag skaffade i vår en lokal licens(165:-) eftersom jag tänkte börja tävla med min ponny. Men pga vissa omständigheter ska jag nu sälja honom.

Jag tänker köpa en ny häst och börja tävla ordentligt.
Det är en cup 27 aug (ni kanske vet) som heter Sveland Cup.
Jag tänkte starta i den med min nya ponny.
Men nu till problemet:
Jag har ju köpt lokal licens men denna tävling är regional.
Så nu måste jag alltså köpa en ny (dyrare) licens.

Hur skulle ni gjort?
Struntat i cupen eller köpt en ny licens?
Kanske ska tävla mer regionalt, men vet inte? :confused:

tack för svar!
mvh/Hanna:crazy:

Sv: Jobbigt med licensen?

troligen kommer du väl ut och tävla mer regionalt så jag tycker du ska köpa juniorlicens, plus så slipper du stanna kvar i lokal, då har du ju nåt för att du ska ut i reg.

har för mig att man kan betala ngn slags mellanskiland mellan den lokla och juniorlicensen, eller så har jag drömt. Läs på ridsportsförbundets hemsida.

Betalat mellanskillnaden på vad kan det va, 400 kr? Och sedan startat i cupen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 108
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 454
Senast: ako
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka