Jobbiga löpkatter...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare tolvis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 889
T

tolvis

Jag håller på att få krupp på min burmahona nu när hon löper!!! De vrålen är inte att leka med... Att en så liten katt kan alstra så stora ljud :confused:

Tolvis

Visst är det underbart? Yoga är enorm på att skrika, men hon mår så dåligt av löpen så henne har jag på p-piller för att hon ska slippa det. Nu ska hon ju kastreras och har gjort sitt i aveln, men dottern ska ju ta över och jag hoppas hon inte har lika jobbigt. :crazy:

Ja, hon får ju gå löpandes tills det är dags för kull till hösten... Så värst stimmig blir hon ju inte, som nå'n annan honkatt vi har haft. Hon pratar mer och högre än hon brukar helt enkelt... Men vad utstår man inte för katterna...

Tolvis

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 048
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 790
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 867
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka