Jobbiga löpkatter...

T

tolvis

Jag håller på att få krupp på min burmahona nu när hon löper!!! De vrålen är inte att leka med... Att en så liten katt kan alstra så stora ljud :confused:

Tolvis

Visst är det underbart? Yoga är enorm på att skrika, men hon mår så dåligt av löpen så henne har jag på p-piller för att hon ska slippa det. Nu ska hon ju kastreras och har gjort sitt i aveln, men dottern ska ju ta över och jag hoppas hon inte har lika jobbigt. :crazy:

Ja, hon får ju gå löpandes tills det är dags för kull till hösten... Så värst stimmig blir hon ju inte, som nå'n annan honkatt vi har haft. Hon pratar mer och högre än hon brukar helt enkelt... Men vad utstår man inte för katterna...

Tolvis

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
748
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 128
Senast: ameo
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka