Jobba hemifrån?

Mirre

Trådstartare
Med bebis?
Någon som gör det här?

Är det alldeles omöjligt att hitta ett sådant jobb?

Sv: Jobba hemifrån?

jag gör inte det,men ser inga problem med att göra det från att bebisen är ca 3månader till 10 månader,då våran son sov ca 10:00-11:30 och 15:00-15:50, sen så kom pappa hem vid 16:45, men nu så sover han max 1timme(19månader) på dagen, men har man mormor,morfar,farmor,farfar,faster,fabror, osv som kan ställa upp några timmar per dag så kan det inte vara ng större problem.

Jag hinner knappt uppdatera hemsidor hemifrån och vår son är drygt 6 månader. Han sover på nätterna och knappt inget på dagarna. Är han vaken så håller han igång mig.

Jag red till ett par ponnysar ett tag, men min sambo är ju hemma och kunde passa. Annars hade det blivit svårt tror jag, man ska ju äta, städa, ta hand om sej själv, handla mat mm också.

Jag ska gå hem och vara ledig i oktober, den nya lilla bebisen kommer i december och i januari tänker jag nog börja tjäna lite pengar tror jag. Jag säljer via hemmavisningar/klasser, så det går utmärkt att ta med liten skrutt, och även större skrutt, på de visningarna då jag tänker hålla dem hemma hos mig.

Jag tror det är lättare att ta med sig bebisen till jobbet (än att jobba hemma), t ex i den typ av jobb som nevin beskriver.

Väldigt många bebisar trivs ju bra med att hänga med på föräldrarnas aktiviteter, men kan vara gnälliga och uttråkade hemma. Dessutom finns det alltid någon som mer än gärna håller/leker med bebisen.

Liknande trådar

Gravid - 1år Är det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit? :) Det är ingen...
Svar
10
· Visningar
481
Senast: VLMF
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
472
Senast: gulakatten
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: WildWilma
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?
  • Valp 2024