Westernryttaren

Trådstartare
ngn som vet var man hittar wranglers jeans med lägre midja.
Dom jag har sitter ju i armhålan känns det som....
Vill ha svarta.

Sv: Jeans

Bonanza Westernstore säljer ett par lågmidjade jeans, visserligen inte svarta, men snygga tycker jag. De heter Sofia Low Waist.

Hm, såna vill jag också ha sen. Svarta med låg midja. Och bootcut såklart.
Måste inte vara Wrangler men måste vara sköna att rida i.

Jag köpte att par svarta jeans av märket Cheap Monday, sen sprättade jag bort märket som satt där bak. De är supersköna att rida i, inga sömmar som skaver, strechiga och helt klart mina favoriter.

Men det är väl stuprör på Cheap Monday?
Hur får du dom utanpå bootsen?

jag tycker också att det är ganska svårt att hitta snygga svarta ridjeans som är långa i benen. Senast hittade jag ett par svarta på Gina Tricot de e jätte bra o billiga var de oxå!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
2 033
Senast: Luff
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Aleel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Relationer Vi är ca 10 st i vårt arbetslag och nu ska en tjej gifta sig, vi känner ej brudgummen.Vi är inte bjudna, men vill gärna uppvakta på ngt...
Svar
3
· Visningar
497
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix