Kaktus_nr_9

Trådstartare
jag blir galen! jag hittar inga jeans som ser ut som jag vill ha dom! jag vill ha stretch, lite utsvängda o smala sömmar på insidan av benen. varför finns d inga såna? :confused:
om d e nån som har såna som jag beskrivit, var har ni köpt dom?

japp, d e ridjeans. jag har kollat på dom från Hööks, men jag tycker att d verkar va lite konstig modell på dom. lite för hög midja, lite för långa i benen o "fel" färg..... :)
jag hade ett par underbara jeans (vanliga), men dom gick sönder.....:cry:

Jag använder Crocker 333. Tycker att det är en bra modell som passar att rida i. De är ju inte så dyra heller. Stretch är de ju tyvärr inte men man kan inte alltid få allt :D

Wrangler har ett par stretchjeans som heter Wrangler Hipster, Kate. Dom är utsällda i benen (bootcut), låg i midjan och ingen söm som skaver!!!
Om du går in på www.bonanzawestern.com hittar du dem under jeans-jackor-skjortor.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
631
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 302
Senast: Tantan
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 063
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 589
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna