Java-skola?

S

sanwan

Är det någon som känner till en bra Java-skola på nätet (programspråket alltså, inte java-script)? Skulle bli jätteglad om jag hittade en på nybörjarnivå :)

Brukte boka "The Java Tutorial" selv endel i starten. Dette er riktignok en bok, men liker best å slå ting opp i bøker, enn på nett. Boka finnes muligens i nyere og mer aktuell versjon for din del nå. Uannsett.. Deler av denne boka finnes faktisk på nett. Du kan jo ta en titt.. Flere bøker fra Sun også. Har erfaring med at mye av det Sun utgir er bra!

Ellers er jo APIen et must å kjenne til.

Den där var ju jättebra, tackar så mycket :bow: All kurslitteratur vi har är på engelska, och även om jag har 40 p engelska så underlättar det faktiskt när det är på svenska!

Liknande trådar

Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
8 040
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
266
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama