Jättevarma ridvantar efterlyses

Sv: Jättevarma ridvantar efterlyses

Finger eller tumvantar av alpackaull. Oslagbart. Inte så lätt av få tag på, men bara att köpa om du får syn på något par på en julmarknad eller så. Jag har tex ett par fingervantar under ett par tumvantar av fårull. Varma sköna händer. Eller ett par vanliga dressyrfingervantar under tumvantar i alpacka:-)

Sv: Jättevarma ridvantar efterlyses

Hestra vantar, dom är dom bästa nånsin!
Jag har dom till allt, höst vinter vår och på min unge ocskå :D

Dom är egentligen ett företag som gör skidhandskar men har breddat ut till att göra alla möjliga, men dom är lika bra kvalité oavsett inriktning.
Fast skidhandskarna är skitbra att rida i för dom är ju gjorda för att kunna ha lite grepp och börja fingrarna vettigt.

Liknande trådar

Småbarn Jag blir galen på dessa vantar! Här är runt nollan, blött, blåsigt och rått ute med några få dagar med riktiga minusgrader. Vi har...
Svar
15
· Visningar
2 556
Senast: Hyacinth
·
Utrustning Hjälp!!! Ja finns det någon som har tips på riktigt varma ridvantar? Jag fryser så in i h.....e om händerna när jag rider. fingrarna... 2
Svar
26
· Visningar
7 477
Senast: Minett
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 959
Senast: Salinero
·
P
Utrustning Har haft väldigt svårt för att hitta en varmare ridvante att ha i stallet och till ridning. Jag sprang runt som en skollad råtta i alla...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: karatefisken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka