Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har haft väldigt svårt för att hitta en varmare ridvante att ha i stallet och till ridning. Jag sprang runt som en skollad råtta i alla hästaffärer för att hitta de perfekta vinterridvantarna men antingen var de för tunna eller för tjocka och klumpiga. Hur i ska man kunna hålla tyglarna med ett par tjocka vinter vantar från jackson? Klumpiga som bara den....gissa vad jag hittade de perfekta handskarna?! Bland pappas arbetshandskar .... Ett par super sköna, smidiga vantar som är skinn skodda på insidan och fingrarna. Är inte så mycket klumpiga än mina finaste sommarvantar. De heter Tegera och man kan köpa den på Granngården (på arbetsvants avdelningen) för 75 Kr... om du ska köpa nya vantar så är detta ett varmt tips som bör kollas upp!
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...