Jättesmaskiga mineraler ???

B

Balkasch

Nån som har smaskiga mineraler - gärna lite örtbaserat el bara välsmakande helt enkelt !!! :d har provat Hippos & Krafft Miner men han gillar icke det....

Sv: Jättesmaskiga mineraler ???

Balkasch skrev:
Nån som har smaskiga mineraler - gärna lite örtbaserat el bara välsmakande helt enkelt !!! :d har provat Hippos & Krafft Miner men han gillar icke det....
FiberG mineraler i musliform.

Kanske vitafor vital... Det gillar min som inte gillade kraffts

Du kan antingen testa med Wiromin showhorse pelleterade mineraler, dessa är lite melass i som gör de smakliga. (Fungerar bra på min systers Haflinger och Kallblodstravare)

Eller så kan du testa med Wiromin vitlöksmineral med örtblandning. Det fungerade på min ytterst kräsne fjording (äter aldrig något som verkar mistänkt, dricker ogärna vatten med vitaminer i osv.) och även till mina två kallblodstravare (sto tvåår, vallack sju år)

hoppas detta var till någon hjälp. :idea: :)

Jag köper mina mineraler med örter o div gott i Kungsbacka. Hittar inte namnet nu, men är det intressant kan jag komma ihåg att kolla det.

Fast chevinal innehåller ju varken kalcium eller fosfor...

Till trådskaparen: Det finns ju flera mineraler i pulverform ex. biomineral från biofarmab, det kanske din häst åter?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 139
Senast: Lingon
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 835
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38