Jättemörk skärmbild

MsSleepalot

Trådstartare
Allt som finns på datorn är jättemörkt. Vanliga bilder är nästan svarta:crazy: Har fått lov att använda Powerstrip för att ljusa upp det hela, men nu funkar inte det heller längre:crazy:

Hur gör jag nu? Varför är det så mörkt? (inställningarna på själva skärmen är kollade...)

Sv: Jättemörk skärmbild

Skärmen kanske har pajat? Försök att kolla med nån annan skärm, funkar det fortfarande inte kan det vara fel på grafikkortet alt. att det behövs nya drivrutiner.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 952
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: Rie
·
  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 843
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix