JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Why you shouldn't feed your cat tablescraps...
Jattekatt
Missen heter Riley, ar 2 ar och vagde nar bilden togs dryga 12 kg!!!
Ähum, jag ser en grön rund boll som räcker ut tungan..
Jag skulle gissa att du länkat fel?!
Hoppsan! Glomde visst att den siten inte gillar att dela med sig av sina bilder
Prova den har istallet:
Riley
Åh, herrejösses vilken jättekatt!
Men den verkade inte vara så överviktig, mer väldigt stor i sin kroppsbyggnad.
Navisst, han ser ju inte fet ut bara enormt stor! Tank dig honom i knat nar man tittar pa tv
shit!vilken bjässe!cool
men vilken myyyyyyyyyys
OH MY GOD
Vilken kramgo kisse!!!! Mastodont!!
XXL! Vilja ha!!
Woow, en sån skulle jag också kunna tänka mig - rena lodjursstorleken. Urmysig. Där ligger Proppen med sina 5½ kg i lä, flera häst - nej kattlängder förståss
Övr. Katt
Jag köpte en kattunge för lite mer en 1 år sen, de sa att hon var en bondkatt/norsk skogskatt men jag tror inte dom hade stenkoll på det...
Övr. Katt
Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Övr. Katt
Nu är det bestämt att jag och karln ska skaffa oss en Maine coon, vi ska bara vänta på att "vår" kull ska födas :) Jag vet inte exakt...
Övr. Katt
Det här är tanken att det ska bli en tråd för oss med maine coon katter, endera egna eller i vår närhet, vi som planerar att köpa med...
3
4
5