Jättekonstig fråga...

Ska vi vara lite seriösa så vet jag att man i kolmården iaf sparar alla ben från samtliga djur och sätter upp. Säkerligen lär man göra likadant på många andra djurparker. Och det skulle inte förvåna mig om de använde köttet, beroende på hur valen dog givetvis.

Jag tror man obducerar, sparar det som kan vara av intresse för forskning och utbildning och sen går säkert resten till destruktion, ex blir till biogas som många av djurkadaverna här i Sverige gör.

Liknande trådar

Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 637
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 904
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar