Jätte trög, snälla hjälp

Sv: Jätte trög, snälla hjälp

Värmen tror jag är svaret.
Aa, vi får hoppas på de. Ska som sagt låta henne vila några dagar och kanske ta in henne på dagarna lite då och då (vi har bara en box just nu och där står shettisen på nätterna) satt hon får vila upp sig. Sedan börja rida henne när vädret har blivit sämre ...

Sv: Jätte trög, snälla hjälp

Hon kanske är trött när hon går ute dygnet runt? Mina brukar få komma in och vila i stallet ett tag, men du kanske inte har hästen på bete vid ditt stall?
Jo hon går i närheten av stallet, men just nu har vi bara en box och där står shettisen på nätterna, men får ta in henne lite på dagarna när shettisen är ute tillsammans med travarn :)

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 228
Ridning Hejsan, nu är det snart dags för min övergång till storhäst. Jag är en tjej som ska fylla 14 detta året (2017), och är 161cm över havet...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Lingon
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 197
Senast: Lisa2014
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 982
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama