Jätte sjuk

Sv: Jätte sjuk

Hej.
tack för alla svar... Det har tagits elichias två gånger så det är att utesluta... det är som förhöjnad på magen lika stor som en hand. Hjärta och lungor är bra...prover som skickats är Blodprov-vita, diff, urea, kreatinin... och allt var bra förutom vita blodkropparna...
Idag var han feberfri... och pigg... så nu tändes hoppet igen.. två dagar har han varit pigg... veterinären tror inte att förhöjnaden på magen har ett samband och inte heller den hälta han visar... men får han minsta lilla igen så åker jag in med honom tror jag.. Han är ändå min bästa vän... villka typer av cancer ger feber?

Sv: Jätte sjuk

Jag har inte fått provsvarte själv så jag vet inte exakt var diffen visade.. men veterinären sa att det visade för lite vita blodkroppar...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 657
Senast: manda
·
Hundhälsa Är i en blandning av hopp och förtvivlan just nu. För att försöka göra en lång historia kort blev min gosse sjuk i mitten av december...
2
Svar
33
· Visningar
7 976
Senast: Hund!
·
Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 413
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 670
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar