- Svar: 12
- Visningar: 1 105
Nu har jag berättat om dom där tankarna. Eller det var inte att jag bara berättade utan fick en jätte jobbig panik attack typ och då som råkade jag säga det och sen ett tag efter det skulle jag prata med en och då frågade hon om det. Så var som att jag nästan var tvungen att säga då. Men då var det bara jag och hon men hon tyckte att mina föräldrar också skulle veta. Så ja dom fick veta det och det var typ det jobbigaste nånsin nästan. Eller ja en av dom jobbigaste sakerna jag har varit med om iallafall. För liksom både att jag skäms för dom och att det kändes som att jag gav upp på ett sätt. Fast vet att egentligen så är det inte det. Utan egentligen så är det så jag kan få typ hjälp men det är liksom att jag får hjälp för att inte göra en sak som jag typ vill. Så det blir ju dåligt fast det borde vara bra eller hur jag ska förklara. Men ja det var jätte jobbigt och både mamma och pappa blev jätte ledsna och oroliga så kände mig så dum också. Som att jag var dum som berättade men hade varit dum om jag inte gjorde det också. Så jag kan typ inte göra rätt. Men ja nu är det gjort iallafall. Och det känns också SÅÅ konstigt för det känns inte som jag alls liksom. Så lite som det är svårt att fatta att allt som händer nu gäller mig, Bara som att allt är så konstigt. Och jag vill alltid veta vad som ska hända men nu har jag ingen aning ALLS och det är också jätte jobbigt.