Järvsöfaks VS Moe Odin!!

tinafinis

Trådstartare
Inte mycket till lopp så det blir väl en duell mellan dom!
Men vem vinner tros...

Så skoj att dom ska komma "hit"!!!!

Hoppas nu på uppehåll o ingen åska!!!!
Jag ska vara där tidigt o ha bästa sittplats mellan vinnarcirkel o mål!!!
Lita på att jag ska fota med min dåliga kamera!!!

Sv: Järvsöfaks VS Moe Odin!!

Får Moe Odin lifta i rygg på Faksen och kommer ut på upploppet så tror jag Norsken vinner!

Ja ja e rädd för det. upploppet är relativt långt.
Sedan sluttar sista kurvan som i en nerdförsbacke har jag oxå inbillat mig!
UNdrar just om det kommer gå så fort när de e så få hästar med...

Misstänker att Moe vinner, även om hjärtat säger Faksen....

Beror på... Den som får spets kommer att vinna, tror jag! :)

har inte hört eller sett något om det som han själv utryckt sig. Dom nämnde de dock på tv idag.
Nu är det ju så få hästar med o de känns som om det blir mer taktik. Men jag vet inte.
Hans lopp går som nr tre. Hoppas det är uppehåll fram till och innan det!
Dom andra loppen är luslopp.

Har tagit ledigt från jobbet då jag skulle jobbat natten mellan söndag o måndag. Tyckte de blev ett jädre farande fram o tillbaka + att ja ska upp tidigt.

Men vems briljanta idé var det att lägga loppet redan som lopp 3?
Ska man inte spara det bästa det sist, låta stämningen byggas upp? Nu kommer de sannolikt att värmas då de flesta ännu ej anlänt till banan. Hade väl varit bättre för sporten om folk fått se dessa hästar två gånger?

Det är ju ett Höjdpunktslopp och borde ju ligga på "bästa sändningstid" om jag uttrycker mig så....

Ja du, vems idé var det?
Kanske J-O inte vill komma hem så sent??
Nä, jag vet inte.
Jag kommer nog avlägsna mig rätt snabbt efter det. Fast jag måste ju tärffa Faksen innan jag åker hem. Han skulle komma till publikplats efter lopp 4 *ler*

En otroligt lugn och snäll polle på besök INNE hos publiken efter vinsten i Tingsryd!!!
En bild av MÅNGA!!! Linslusen själv var ju tvungen att vara med!
13572416.jpg

Efter att ha hamnat i dödens på Moe Odin och dom öppnat kring 18så gick han i sista sväng ner i rygg för att sedan krossa honom på upploppet!!! Vann överlägset på en 18 tid!

Kameran krångla förståss som vanligt i stridens hetta och knäppte av antingen innan eller efter. Ibland direkt när man tryckte av......
P*box är så slött med sidan kan inte visas och så vidare när man ska ladda upp bilder...
Men här är lite på Järvsöfaks.

Provstart...
13570869.jpg

Upploppet
13573382.jpg

Vinst!!!
13572415.jpg

TACK!!
Några bra blev de, tyvärr inte så många in action...
tog en massa när han vunnit o när han var på publikplats.
Folk var ju helt tosiga. Knuff o gruff då han var ute på banan.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
6 072
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 565
Senast: Kirie
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
F
Hästmänniskan Nu kanske det blir helt fel forum för detta, ber om ursäkt isåfall. Känner att jag behöver skriva av mig lite bara.. Från alldeles...
Svar
0
· Visningar
1 043
Senast: Fiachi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka