Jan Persson

• Western
  • Trådstartare Trådstartare miss_strandberg
  • Startdatum Startdatum
M

miss_strandberg

Har anmält mig på ridläger den 2 juli-5 juli hos Jan Persson. Är det någon mer som ska dit?:) Är det någon som har tränat för han? haft sina hästar där på träning? osv.

Sv: Jan Persson

Nu vet jag inte om man får diskutera specifika personer så här. Men jag har i alla fall tränat för Janne en gång, sen har vi ju varit med på samma clinicar och så många gånger. Har själv funderat på att åka dit på läger nån gång, men vet inte hur det blir med det.
Du får säkert kul på lägret i alla fall! :)

Hoppas du får kul! :) Kom dock ihåg att man inte får diskutera enskilda personer här, dvs skriva ut deras namn.

Det här är en komplicerad fråga: att säga att man ska på clinic hos Kalle Karlsson kan passera, men att säga att samma clinic suger blir genast lite känsligare. Om det sedan visar sig att det är Kajsa Karlsson som skriver (dotter till Kalle) är kopplingen mellan användaren och näringsidkaren så pass tajt att det kan bli fråga om reklam.

Rörigt?

//t

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
571
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 524

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?

Hästrelaterat