Det är lite skillnad mot en enorm, blå, ådrig kuk mitt i nyllet på allmänheten.
Jag tror att blå = blåslagen. Ett smygfeministiskt statement i det offentliga rummet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite skillnad mot en enorm, blå, ådrig kuk mitt i nyllet på allmänheten.
Det har pratats om kukbilder mängder av gånger.Hur kommer det sig då att ingen . Aldrig nånsin har nämnt dickpics på Tinder i dejtingtråden ?
Jag tror att blå = blåslagen. Ett smygfeministiskt statement i det offentliga rummet
Vad är poängen i så fall? Att feminister vill sparka män mellan benen ?
Googla kastreringVad är poängen i så fall? Att feminister vill sparka män mellan benen ?
... eller ta aldrig ett inlägg med en på allvar.Vad är poängen i så fall? Att feminister vill sparka män mellan benen ?
Fast frågan var just om tinder specifikt och på tinder så händer det inte. Nog om det dock.Det har pratats om kukbilder mängder av gånger.
Jag hoppas att alla har uppfattat att det är samma konstnär som har målat både snippan och den blå kuken.
@Hero frågade varför det inte nämnts i dejtingtrådar och det har diskuterats mängder av gånger.Fast frågan var just om tinder specifikt och på tinder så händer det inte. Nog om det dock.
@Hero frågade varför det inte nämnts i dejtingtrådar och det har diskuterats mängder av gånger.
Det går att skicka på dejtingsidor och Facebook etc.
Jag förstår inte ens vad du vill diskutera.Han skrev "Hur kommer det sig då att ingen . Aldrig nånsin har nämnt dickpics på Tinder i dejtingtråden ?"
Det är ingen diskussion det är du som påstår saker som inte stämmer. Hero undrade om att någon skulle fått dickpics på tinder när någon sa att konsten påminner om en photoshoppad dickpic från tinder.Jag förstår inte ens vad du vill diskutera.
Det enda jag svarade på var till @Hero att det har diskuterats dickpics i tråden om dejting. Jag vet att det inte går att skicka på tinder.Det är ingen diskussion det är du som påstår saker som inte stämmer. Hero undrade om att någon skulle fått dickpics på tinder när någon sa att konsten påminner om en photoshoppad dickpic från tinder.
Varför ni vill diskutera vidare om saker som inte har påståtts eller inte är relevanta är den egentliga frågan.
Det är ingen diskussion det är du som påstår saker som inte stämmer. Hero undrade om att någon skulle fått dickpics på tinder när någon sa att konsten påminner om en photoshoppad dickpic från tinder.
Varför ni vill diskutera vidare om saker som inte har påståtts eller inte är relevanta är den egentliga frågan.
Ja varför ignorerar ni poängen med inlägget som var att det såg ut som en blå dick pic och väljer att bara prata om vad man gör med tinder??Det är ingen diskussion det är du som påstår saker som inte stämmer. Hero undrade om att någon skulle fått dickpics på tinder när någon sa att konsten påminner om en photoshoppad dickpic från tinder.
Fast hårda kukar är ju lite blålila...? Upptill i alla fall. Den här är väl extrem, bara?Jag tror att blå = blåslagen. Ett smygfeministiskt statement i det offentliga rummet