Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En högstadieskola, privat miljö?en mer konstnärlig kropp + vagina i mer privat miljö.
Du ser alltså själva den konstnärliga kvalitén som skillnaden?Det är lite skillnad mot en enorm, blå, ådrig kuk mitt i nyllet på allmänheten.
Mer privat, skolor är inte allmänna platser.En högstadieskola, privat miljö?
Den är numera permanent exponerad.Hennes tavla på skolan blev väl övertäck omgående?
Är det just utformningen som är problemet med den blå penisen? Att bilden som konstverk betraktad inte är bra?Det är väl en jäkla skillnad på bildernas utseende?
Hade jag sätt den bilden utan att någon förklarat att det är en fitta med i bilden så hade jag aldrig sätt den, hade sätt fötter, en leende mun och lite konstnärliga mönster.En högstadieskola, privat miljö?
Nu skrattade jag mest åt den och tycker det är konstigt.Är det just utformningen som är problemet med den blå penisen? Att bilden som konstver betraktad inte är bra?
Har du missat att det är ett vanligt problem att kvinnor får dickpicks skickade till sig av okända män så tycker jag att du ska sätta dig in i den problematiken innan du säger "inte alla män" . Linnea Carlsson kan vara bra att börja med, hon har skrivit en hel del om det. Problemet ligger inte i antalet män som skickar utan antalet kvinnor som får bilder.Men det är väl få killar som håller på med sånt ? Ska hela könet då dras över en kam?
Du ser alltså själva den konstnärliga kvalitén som skillnaden?
Du ser alltså själva den konstnärliga kvalitén dom skillnaden?
Har du missat att det är ett vanligt problem att kvinnor får dickpicks skickade till sig av okända män så tycker jag att du ska sätta dig in i den problematiken innan du säger "inte alla män" . Linnea Carlsson kan vara bra att börja med, hon har skrivit en hel del om det. Problemet ligger inte i antalet män som skickar utan antalet kvinnor som får bilder.
Hade jag sätt den bilden utan att någon förklarat att det är en fitta med i bilden så hade jag aldrig sätt den, hade sätt fötter, en leende mun och lite konstnärliga mönster.
What!? Jag trodde inte sånt förekom på tinder...Den andra ser ut som typ vilken dick pic från Tinder som helst, bara photoshoppad blå.
What!? Jag trodde inte sånt förekom på tinder...
Jag har då aldrig sett ens en naken bröstvårta.
Jag har en stark misstanke att det beror på att du är hetero-man. En försvinnande liten mängd kvinnor ägnar sig åt samma sorts beteende som de män som skickar kukbilder.
Jag tror att det beror på att man inte kan ha en dickpic som bild på tinder och inte kan skicka bilder på tinder.Jag har en stark misstanke att det beror på att du är hetero-man. En försvinnande liten mängd kvinnor ägnar sig åt samma sorts beteende som de män som skickar kukbilder.
Jag tror att det beror på att man inte kan ha en dickpic som bild på tinder och inte kan skicka bilder på tinder.
Hur kommer det sig då att ingen . Aldrig nånsin har nämnt dickpics på Tinder i dejtingtråden ?