Jämförelse av webshops

S

Spider84

Är det någon som vet om någon tidning eller någonstans på nätet de gjort jämförelser mellan de webshops som finns. Alltså de man kan köpa för att skapa en egen webshop?

Finns ju en uppsjö och att lyckas med jämföra dem själv... :crazy:

Försökte hitta något på google om det, men jag är helt urkass på att söka efter saker har jag upptäckt.


Eller om det är någon som har tips på någon webshop man kan köpa som ni tycker är riktigt, riktigt bra!
 
Sv: Jämförelse av webshops

Ska kolla där. :bow:

Jag tror jag har 10+ inlagda webshops nu under favoriter och har inte kommit igång med att reda ut vilken som är bra på vad m.m. :crazy:
 
Sv: Jämförelse av webshops

Du kan få koderna till min om du vill gå in och rota och kolla den "bakom kulisserna" så att säga.
Den är rätt bra.
 
Sv: Jämförelse av webshops

Det gör jag hemskt gärna!

Då kan jag kolla runt och se hur mycket jag skulle kunna ändra runt själv med design m.m.

Du får gärna pm:a över det och gärna också vad du betalar för den och vem som tillhandahåller den. ;)
 
Sv: Jämförelse av webshops

Oscommerce som jag nämde är open-source, så det är bara att modda på där...
 
Sv: Jämförelse av webshops

testade den och laddade in svenska och sen blev allt VITT..
la ner det.
 
Sv: Jämförelse av webshops

Skumt, jag har kört den, med svenska också utan problem...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 214
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
660
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp