Jaktkandar???

Qodrofenia

Trådstartare
I debutant FT på ponny ,Får man ha det???
Jag menar då i terrängen och i hoppningen.

Mitt FT TR är så gammalt att jag absolut inte vågar lita på det som står där.

Det finns ett jaktkandar avbildat i nya TR så det är väl godkänt då, det står inget om var man skall ha tyglarna.

Jaja men nu gjorde du mig osäker..Du brukar skriva vettiga saker på forumet så jag tror inte du skulle hitta på ..
Men ää vad fasen..själv är bäste dräng...Så jag får väl ta reda på det själv ;)

Nej det är sant , jag visste att du skulle bli osäker när jag la in den minen.
Jag lovar på all min fälttävlansheder att jaktkandar är tillåtet på ponny och det i senaste TR

Jag litar inte på speciellt många på nätet, med du ger ett seriöst intryck.och du ligger på min lista över personer som jag tycker har koll på läget :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
357
Senast: Cactus
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 308
Senast: hamilton1
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 371
Senast: hhere
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25