jaha nu är vintern (nästan) här....

T

tant agda

...och säsongen har tagit slut.. :cry: tänkte vi skulle ta å hitta på massor av bra övningar som vi kan göra i vinter så vi blir ännu bättre till våren när tävlingssäsongen sätter igång!

Så börja å dela med er av era allra bästa/roligaste/galnaste träningsidéer!

Sv: jaha nu är vintern (nästan) här....

ja tycker de roligast på vinter (om hästen inte e avstäld alltså) att galoppera i riktigt djupsnö på en stor åker... :rofl: :bump:

Skulle man mot förmodan få en snöig vinter här i Skåne så är det ett MÅSTE att tolka efter häst med pulka! :banana: :bump: :banana:
Det är skit-kul! :D

*Är man riktigt galen så selar man på sin galna fuxmärr! :eek: *

Pooh skrev:
Skulle man mot förmodan få en snöig vinter här i Skåne så är det ett MÅSTE att tolka efter häst med pulka! :banana: :bump: :banana:

mmm :D och det behövs inte så mycket snö :angel: det räcker att det är några cm för kul är det :D

att galoppera i riktigt djupsnö på en stor åker...
Då får vi drömma vidare... :angel:

var ute i galoppade i snön idag :bump: hästen var på sitt allra bästa humör å trodde nog han skulle få gå terrängen så fort som han sprang.... :D tyvärr har han lite för mycket i huvet för att man ska våga sig på å tolka/ åka pulka efter honom, men ja får ta väl låna nån annans häst......... :bump:

Pooh skrev:

*Är man riktigt galen så selar man på sin galna fuxmärr! :eek: *

Jag håller med :bow: Det är verkligen det bästa med vintern :banana:

Selar du på din galna fuxmärr får jag väl sela på mitt spattiga fullblod :D Alla mina hästar har fått vara med om det, vare sig de vill eller inte :angel:

Dressyr, dressyr,dressyr, dressyr ialla former är det som gör er bättre.

.......åsså lite skoj så man överlever vintern!!!! vi kan ju inte sitta å bara va dressyrtråkiga när snön kommit!!! :bump:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
504
Senast: Emma-pemma
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat

Omröstningar