JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jaguar Mail godkänd i KWPN
Moderator
Hästnyheter
Det största holländska förbundet KWPN har avslutat sitt 50-dagarsprov i Ermelo. Hingsten Jack med spännande hoppstam får hemmastation...
Hästnyheter
Familjen Zeiloth har ett mångårigt samarbete med holländska Team Nijhof. Nu har deras samägda Codex-One son Cantona TN godkänts i KWPN:s...
Hästnyheter
Hoppryttaren Erika Lickhammers uppfödning, 6-årige hingsten H.Zambaccio, har godkänts för avel i Zangersheide. "Han har varit min...
Hästnyheter
Premiering i all ära, det är när avelshingstar får ryttare på ryggen och prövas i sin disciplin som det blir spännande. Det holländska...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Harom dagen trodde Jag nastan att Tate skulle ata upp en liten hund som kom farande langst ut I ett flexikoppel. For oss fungerar det...
hastflicka
6 minuter sedan
Svar: 987
Visningar: 55 301
Hund
chimera/chimär
Övr. Katt En chimera har väl vad jag sett alltid sin gräns åt andra hållet än din.
Men det är heller ingen säker definiering, den här är...
MissFideli
24 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 222
Katt
Resa när man har hund?
Övr. Hund Jag använder en hundvakt eller min mamma i första hand. Skulle ingen av dom kunna så finns det några andra släktingar eller vänner att...
niardasp
Igår kl 23:18
Svar: 34
Visningar: 851
Hund
Inkar
Hästvård Nej är inte helt enkelt att få det enbart genom att klia varandra. Inken måste blöda/vätska sig för att kunna smitta och den andra...
Freazer
4 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 3 012
Vård
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Var inte nervös. Är du förberedd så kommer du kunna göra vad du kan. Har du en veterinär du kan ringa direkt vid behov? Det är ganska...
Freazer
13 minuter sedan
Svar: 74
Visningar: 7 447
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jo jag vet men jag tycker inte dressyren i ft bedöms på samma vis som i en vanliga dressyrklass. Vi har även i Skåne haft...
Freazer
Idag kl 02:21
Svar: 1 028
Visningar: 80 226
Grenar