Jägersroamatörer!

solros

Trådstartare
Så, nu är jag då nybliven tränare på Jägerso. Detta är den fjärde banan jag tillhör :crazy: Svårt att vara ny och inte känna så många och veta hur saker och ting fungerar. Vilka här brukar frekvens träna inne på Jägers? Jag har mejlat för att bli medlem i B-tränarföreningen, om jag förstått det rätt så får man då tillgång till box i amatörstallet.

CoP har jag redan försökt ragga upp som träningskamrat men kan behöva flera.

Min häst kallas för Yster :angel:, är avlad 4+4 på AA och egentligen en riktig flygmaskin... Just nu finns det 0 kr på kontot men det ska vi ändra på!:bump:

Sv: Jägersroamatörer!

Nu har jag inte någon häst som kan träna med din (har bara en 2-åring). Men inom snar framtid är jag också jägersamatör men brukar hänga omkring banan, nu mest på publikplats. Tänkte bara hälsa dig välkommen, hoppas du trivs!

Tack! Jag har bott i Skåne hela 2008 men har inte haft någon häst att träna. Angående hästen så är hon snäll trots att hon kallas Yster, det är inga problem att köra henne så potentiella träningskamrater ska inte bli avsträckta... :D

Annars kan ju namnet och stammen göra det :p

Kör hårt och lycka till!

Hamnde här av en slump och såg att du har en häst som heter Yster.
Min morfar Börje Pettersson var proffesionell travtränare och körsven på
Jägersro mellan 1964-84 och han hade en häst som hette just Yster.Den hästen vann han en hel del med under åren 65-68.
Önskar dig lycka till med din Yster
:)

Tillhör Jägersro, men håller just nu på att köra in min 2 åring och när den är inkörd så ska jag sätta igång min andra häst så att 2 åringen får sällskap.

Önskar dig lycka till med hästen :)

jag tillhör ju åxå jägers. men har gjort mig av med märra nu pga hon inte funkade alls, tyvärr!! men hoppas snart hitta något nytt att träna!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka