Jägersro-bukare

Sv: Jägersro-bukare

många:P

heheh är de som håller te på jägers

men du hej var ifrån är du egentligen ifrån... nyinflttad te malmö såg jag... inte arvika va?

Hejhej. :)
Nej jag är inte från arvika..
Men inte så jättelångt därifrån.
Är som sagt nyinflyttad till malmö och jobbar i travstall på jägers.
Är jättenyfiken på galopp, dom är så fina hästarna.
Därför funderade jag på vilka galopp-bukare som håller till där..

:laugh:

Jasså, det visste jag inte :laugh:
Va roligt..
Jag skulle oxå vilja prova rida galopphäst!!

Är du från värmland dÅ? för de är jag... bor här på almgården du med? hehe vore kul om du vore frå samma län som mej;)

Värmland ja :laugh:
Bor inte på almgården utan i stan.

Vi får ta o träffas nån gång då! :D

Japp här har ni en ursprunglig jägersroare. Men i dagsläget jobbar jag uppe i skaraborg med galoppörer:):banana:

När jag jobbar mina hästar så gör jag det på Jägers. Och när jag åker någon annan stans så gör jag det med Peter J. Så jag hejar också på deras hästar.:)

*kl*

tror jag får räkna mig till Jägersro-bukarna.. Eller egentligen är jag klampen-bukare men Jägersro ligger typ lika nära! :p

Jag är klampen-jägersro-(täby ) bukare !
Täby var det i Tisdags:banana:
Klampen blir det på Lördag !
Hej från Hambo

Jägersro? Jajamen :) Fotograferar där de flesta tävlingsdagar.

Men Camilla.
Som medlemmar i den ärevördiga Fältrittklubben är väl du o jag allra supermesta Jägersrobukarna
:cool:

Visst! Genuina Fältrrrryttare! Jag sitter till och med i den eminenta valberedningen!

Jag har också riktiga manschettknappar med Fältrittklubbens emblem på från någon gång på 60-talet. Dom ska Stefan Jönsson få när jag dör!

Och nästa måndag är det GÅS! Måste hitta chaufför :devil:

Senast ändrad:

Jag brukar gå på galoppen så ofta jag kan. Förr när jag var ung och modig hade jag en galoppör i träning som jag red själv i träning ,tävling fick andra ta hand om ,men numera har jag och min dotter fullblod till ridhäst i stället.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sommaren 2022 fattade Svensk Galopp beslut om att inte följa med till nya Jägersro. Nu har diskussionen om en gemensam anläggning...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Gunnar
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: Pegasus63
·
Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka