Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
gå in på din sida i galleriet och klicka på den bilden som du vill ta bort - sedan klickar du på ÄNDRA BILD - där står det att du ska klicka i en ruta för att ta bort bilden
alltså jag fattar fortfrarande inte hur jag ska ta bort bilderna=( jag tar först fram mitt galleri sen klickar jag på bilden jag vill ta bort men då ser jag inget ÄNDRA BILD???det står bara nästa bild på engelska o sen kan man rösta 1-10.....hur ska jag göra???
jag måste vara blind men jag hittar det inte=(=(=(.....jag har testat att klicka flera gånger på bilden o den blir större, sen mindre...men det enda som står under som kan vara i närheten av ändra bild är "rapportera bild"
Ser du inget på bilden som är så klicka fram en annan av mina bilder och kolla: kanske ni inte kan se ändra på mina bilder men ta fram era egna bilder och kolla efter denna text som jag kopierat från min sida..
Så här står det under bilden jag får upp.
Lägg till i favoriter · Skriv en kommentar · Rapportera bild · Skicka som e-Vykort · Slå på e-postuppdateringar · Ändra bild
jag hittar inte heller redigera bilder... men jag hittade ett annat sätt... fast alla bilder försvann inte... kommer dock inte ihåg hur jag gjorde... ska undersöka saken...
Nu vet jag hur man gör... man går in på "mitt galleri"-"användar profil"-"hantera bilder"-"sortera efter senaste"- "klickar på ta bort"- "utför ändringar"
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.