jag vill se ett häftigt riddarspel

S

Spunkgrodan

är det någon som vet några datum för riddarspel, inte så långt från stockholm, då jag har svårt att åka bil långt pga handikapp.

finns få saker som gör mej så barnsligt lycklig som att se vacka hästar, ryttare i stiliga kläder, folk i publiken klädda fint ( har egen dräkt jag med)

åh tänk om man fått leva på den tiden, fast hmmm kvinna o dessutom kryppling, gah kanske inte hade varit så kul ioffs

Tur att det finns er som ändå håller glöden vid liv..

jag skulle bli så taxsam om jag fick lite riddarspels tips. ser ni en galning i rullstol på plats så är det bara jag som stortrivs

Håll fanorna högt o lansarna stadigt!

Sv: jag vill se ett häftigt riddarspel

Så synd att du inte skrev detta förra veckan för i helgen som var hade vi ett stort spel i Rosersbergs slottspark. Två toppendagar men 10-11 riddare på banan.

Nästa spel för oss är som Kirre redan skrivit 30-31 augusti i Finsta. Då har vi spel i dagarna två, vår medeltida tältby är öppen med marknad, aktiviteter, smedja och givetvis gycklare och riddare. http://www.nordicknights.com - där kommer det finnas mer information.

Sv: jag vill se ett häftigt riddarspel

wohow
jag kan knappt vänta guuud vad roligt!
jag har just sänt i väg ett par fanor jag broderat till england så det kliade verkligen i kroppen att få se ett fint spel o det i slutet av augusti ser ju onekligen lovande ut TACK !! för att ni tog er tid

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka