Jag vill se bilder på dräktiga tikar :D

Sv: Jag vill se bilder på dräktiga tikar :D

Vad jobbigt. Var det din första kull?

Sv: Jag vill se bilder på dräktiga tikar :D

Nej det är inte min hund :p utan jag va där och praktiserade i sommras..men det va tikens fjärde kull tror jag,,om jag inte hittar på, vilket inte skulle vara så konstigt :P nä det kan inte vara fjä'rde kullen..det lät mycke..hon är väl bara fem..måste ha vare andra eller tredje..äsch jag lägger ner..vet inte riktigt vilket nummer på kullen men det va inte första iaf =)
men det gick iaf bra för tiken och hon mådde jätte bra efter operationen så allt gick bra =)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
2 535
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Elvasaga
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
612
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur