Jag vill ha en organiser

micaelathegreat

Trådstartare
Jag letar efter en organiser i A4-storlek. Den ska ha gott om fack för saker och helst inte stängas med dragkedja. Gärna i någon fin färg. Finns det ens? Hittar bara kombinationer jag inte vill ha. Typ, fin färg, inga fack; svart med dragkedja osv. Jag har googlat mig blå men tycker inte att jag inte hittar det jag letar efter. Någon som har nåt tips? Min ordningsälskande själ håller på att förtvivla :cry:

Jag letar efter en organiser i A4-storlek. Den ska ha gott om fack för saker och helst inte stängas med dragkedja. Gärna i någon fin färg. Finns det ens? Hittar bara kombinationer jag inte vill ha. Typ, fin färg, inga fack; svart med dragkedja osv. Jag har googlat mig blå men tycker inte att jag inte hittar det jag letar efter. Någon som har nåt tips? Min ordningsälskande själ håller på att förtvivla :cry:
Jag känner mig lite trög men lite mer exakt vad är du ute efter? Jag försökte googla bilder men det blev så varierat resultat så jag blev väldigt osäker på vad du vill ha... ;)

Jag känner mig lite trög men lite mer exakt vad är du ute efter? Jag försökte googla bilder men det blev så varierat resultat så jag blev väldigt osäker på vad du vill ha... ;)

Åh förlåt :o Tänkte att alla kunde se bilden i mitt huvud :angel:

Typ sån här:

leather-a4-organiser.jpg

Tänker du typ som en Filofax?
Jag tror att det finns på de flesta kontorsvaruhus, typ Office Depot.

Sök på konferensmapp annars.

Det vill jag också, tänkte jag när jag öppnade tråden. Tänkte mig mer något i stil med en sekreterare korsad med en personlig assistent...:D

Ursäkta tramset, det är fredag och jag är hungrig. Hoppas du hittar vad du letar efter.:)

Åh den du visade bild på såg helt fantastisk ut - men vad ska du ha den till?
(försöker alltså själv motivera ett köp men jag vet i tusan vad jag skulle använda den till :o:D)

Åh den du visade bild på såg helt fantastisk ut - men vad ska du ha den till?
(försöker alltså själv motivera ett köp men jag vet i tusan vad jag skulle använda den till :o:D)

Jag skulle behöva samla alla mina lappar, listor, post its, anteckningar osv osv på ett ställe. Jag har massa småpapper överallt. Och gör kom-ihåg-listor hela tiden. Som kommer bort :angel: Skulle behöva allt på ett ställe.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 028
Senast: Septicemia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 844
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023