Jag tycker faktiskt...

J

Juvelflickan

...att man ska få göra lite "smygreklam" här på Buke...
Jag menar det är väl meningen att man ska få göra trådar om allt mellan himmel och jord?
Varför då inte få tipsa någon om något eller liknande :confused:
Så tycker jag iallafall :smirk:

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom, han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Sv: Jag tycker faktiskt...

Nu hängde jag inte med alls...vi tipsar väl varandra hela tiden om kläder, skor, smink mm av speciella märken?

Jo, haha det är sant... :D
Antagligen är det bara mina trådar som försvinner då.
Men när jag t.ex. har skrivit trådar om tips på bilskolor och uteställen i Gbg har de tagits bort :mad:
Varför?

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom, han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Det förstår jag inte heller, den typen av trådar syns ju titt som tätt.

Haha ok.. Då har vi svaret.
Det är helt enkelt jag som inte får vara trådskaparen :D

Mwahaha :devil:

Sådär ja!
Nu är det fixat :devil:
Nu får vi se vad som händer :banana:
Tänk om de tar bort denna tråden också bara för att jag skapade den :eek: ;)

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 568
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 087
Senast: Tilly_85
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
592
Senast: Åsa A
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 907
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar