Jag skulle gärna vilja berätta att hästar är allt och lite till

H

HorsePower_95

Jag vet inte om den här tråden ligger rätt men jag skulle bara vilja berätta hur mycket hästen gör för oss.

Även om hästen inte har lust att rida idag så gör det den ändå.

Hästen är något att lita på för den är alltid i stallet när man kommer. Man vet att den finns där.

Vissa bebisar rycktar hårt och står och drar i svansen, och hästen bara står där.

När den är trött så har den en anledning, den kämpade för dig igår.

Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst om hästen men jag tror inte att det får plats.

OBS! alla hästar kanske inte e såhär men men, den är fortfarande en som kanske har andra menningar som betyder minst liks mkt.

Skulle vara kul om ni kanske tyckte lika dant eller la till menningar;)

Sv: Jag skulle gärna vilja berätta att hästar är allt och lite till

Hästen är något att lita på för den är alltid i stallet när man kommer. Man vet att den finns där.

Inte för att vara cynisk, men det är klart hästen står kvar i stallet, vi har ju låst in den där! Om jag låste in dig i en skrubb varje kväll skulle jag också kunna lita på att du var kvar där när jag låste upp nästa morgon.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 273
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 622
Senast: Shaggy
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 700
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17