Jag skäms..

Sv: Jag skäms..

Jag tror inte dom dör av 1 timme hit eler dit.
Däremo hade min kompis häst på ett ställe där man turades om med fodringarna å den som skulle ha morgon hade glömt så hästarna stod utan mat, inne till lunch :eek:
Då fick hon nog å sålde sin häst till mej :smirk:
 
Sv: Jag skäms..

Hemligisten skrev:
Vet lixom inte vad jag skall säga eller göra för att det skall bli som förut igen.. Nu känns det som om hon inte ser på mig på samma sätt som förut då hon verkligen LITADE på mig till 100%.

Prata med henne, är mitt tips. Åk till stallet när du vet att hon är där, eller ring henne, och berätta hur dåligt du mår av det hände och att du verkligen inte vill att det ska vara så knasigt mellan er bara för detta. Nästa gång kan det ju vara hon som missar något, vi är alla mänskliga.

Bit ihop och lycka till!
 
Sv: Jag skäms..

att glömma är mänskligt, och att hästarna fick vänta 1,5 timmar är inget de dör av.
I stallet där jag är har hästarna dock fått stå inne en hel förmiddag eftersom tjejen som hade utsläpp helt glömde att hon hade det och istället åkte till en belägen stad och shoppade. Inte dog hästarna av det heller, men de var fundersamma och jag svor högt då jag mockade. :D (hästen var en riktig skitgris så det fanns inte mycket rent)
 
Sv: Jag skäms..

Nej dör gör de inte men hästar mår inte bra av att vara utan hö allt för länge.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 423
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 703
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
238
Senast: falukorw
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 248
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp