Jag ska på DEJT ikväll!

Trådstartare
Jag frågade, och han sa ja! Han som är tillsammans med den snyggaste, trevligaste och mest underbara människan jag vet. Tänk att han vill gå ut.. Med mig! :D :love:

Vi ska nog gå på bio, och äta god middag. Tänk hur underbart det är att göra saker tillsammans när livet är som stressigast, att bli nykär efter sju år tillsammans.. :D Så här ligger jag i soffan och väntar, på mitt bästa fredagshumör och livet känns så fantastiskt underbart rosa att jag var tvungen att dela med mig.

Vad gör ni andra för att hålla romantiken levande mitt bland alla omaka strumpor och höstförkylningar?

Senast ändrad:
Sv: Jag ska på DEJT ikväll!

haha, jag tänkte, men va fan :o ..men det är ju ett perfekt sätt att hålla det levande , jag är singel , men haft ett jättelångt förhållande o tyvärr hade vis för mycket att göra båda två så det blev inte så bra ......men man måste ha lite tid för sig själva så man inte glömmer bort det man gillade så mycket :)

Vi har tillbringat dagen i skogen med hundarna och grillat korv :D

1453531_10153502032680223_2106134407_n.jpg

1475917_10153501978155223_1895753745_n.jpg

1466144_10153502076335223_2097537700_n.jpg

Det är inte lätt att få alla tre att vara fina på samma bild...
1463592_10153501972550223_1137500469_n.jpg

Åh, jag vill också! :D

Vad underbart det låter! Ha riktigt, riktigt roligt i kväll nu! Berätta allt (kanske inte riktigt då... ;) ) i morgon.

Hrm.. Kanske utelämnar vissa detaljer :D :o

Pulkaskurk: Vad vackert det ser ut! Måste ha varit härligt, det ska jag lägga till på min lista, även om "grilla korv" ofta är synonymt med "åka skoter".. Vilket jag avskyr.

Vi är också så upptagna, men ibland måste man ta sig tid :)

Vad mysigt! Här har vi köpt hem skaldjur och bubbel tills ikväll, och jag ska försöka mig på att gratinera en hummer (vilket sambon aldrig ätit! så nu gäller det att få till det bra så att han kan tänka sig äta det fler gånger :D ). Så det blir romantisk middag här hemma, brukar bli det någon gång nästan varje helg :love:

Dejt var det dock länge sedan vi var på, har varit mitt uppe i renovering och flyttkaos i flera månader nu :o men det får fasiken ta och bli snart! Det och en övernattning på spa! :d

Pulkaskurk: Vad vackert det ser ut! Måste ha varit härligt, det ska jag lägga till på min lista, även om "grilla korv" ofta är synonymt med "åka skoter".. Vilket jag avskyr.

Ja vi njöt i fulla drag iaf :)
Kall härlig frisk luft, brasa och glada hundar som lekte lattjolajbanlåda i skogen.
Det kan inte bli så mycket bättre för oss iaf :)

Snart när det är kallt på riktigt och blivit is på sjöarna kommer vi byta skogen mot skridskoåkning istället.
Väldigt mysigt det med :)
Sen kan man ju grilla annat än korv också ;)

Hoppas ni har en härlig kväll!

Måste bara få skryta lite, såhär blev vår kväll:

:love:

Hoppas att ni hade det lika mysigt! :D

Jag och min älskling tog en timmes lång ridtur tillsammans igår! Det är nog en av de mysigaste dejter vi haft! :)
Jag är så glad att han är villig att testa på mitt stora intresse och faktiskt tycker det är jättekul!
Vi har bestämt att det blir en tur idag också, han blev nog biten! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är egentligen på väg att gå och lägga mig, men jag måste skriva ner det här nu, innan jag förtränger det. Ikväll hade jag ätit en...
Svar
0
· Visningar
1 217
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 861
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 984
Senast: Milosari
·
Relationer För två år sen lämnade jag mitt ex, pappan till mina barn. Efter ett väldigt destruktivt förhållande (super matcho kille med...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: Mona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010
  • Uppdateringstråd 31